ایروبیک ژیمناستیک ایران خوش درخشید

رقابت های المپیاد دانشجویان جهان


ایروبیک ژیمناستیک ایران خوش درخشید


کسب مقام ششم تیمی سه نفره ایروبیک ژیمناستیک جهان
 

 

 

 به نقل از سایت خبری فدراسیون

          

تیم ایروبیک ژیمناستیک کشورمان که به منظور شرکت در رقابت های ایروبیک ژیمناستیک جهان به کشور چین سفر کرده بود در مرحله نخست موفق شد به جمع 8 تیم برتر این دوره از مسابقات راه پیدا کند .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون با انجام مرحله نخست رقابت های ایروبیک ژیمناستیک دانشجویان جهان که در شنزن کشور چین برگزار شد تیم سه نفره کشورمام با ارائه یک نمایش خوب و پشت سر گذاشتن کشورهای پرقدرتی چون ژاپن , کره جنوبی , اوکراین و فرانسه به حضور در جمع 8 تیم برتر جهان شد و سپس در مرحله نهایی که با حضور تیم های قدرتمندی چون روسیه , چین , ایتالیا , رومانی و برزیل برگزار شد توانستند در جایگاه ششم رقابت های جهانی دانشجویان قرار گیرند .

لازم به ذکر است که در این دوره از مسابقات 16 کشور توانمند دنیا در قالب تیم های سه نفره مسابقه دادند که تیم کشورمان با  ترکیب  علیرضا فرخ , حبیب عبادی و رضا فرخیان به مصاف حریفان جهانی رفت.

گفتنی است که ژیمناستیک هنری کشورمان که برای دومین بار در این مسابقات شرکت می کرد در ماده دارحلقه به مقام هفتم و در بخش ایروبیک که اولین حضور بود عنوان ششمی جهان را به خود اختصاص داد .

رده بندی نهایی 8 تیم برتر رقابت های ایروبیک ژیمناستیک در گروه سه نفره به شرح ذیل می باشد .

1 کره جنوبی

2- روسیه

3- رومانی

4 چین

5- ویتنام

6- ایران

7- ایتالیا

8- برزیل

 

در مراسم فینال مسابقات رقابت های یاد شده مهدی طالب پور رییس فدراسیون ورزش های دانشگاهی , دکتر کشتی دار مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم , دکتر برجسته معاون فنی فدراسیون دانشگاهی و هادی ساعی قهرمان نامدار تکواندو جهان و المپیک حضور داشتند .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 2 شهريور 1390برچسب:, | 1:4 | نویسنده : pooria |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.